Tuesday, 5 May 2015

CMD untuk KURUS = DETOX


As salam semua. Ha.. kan aku dah bagitahu sebelum ini.
1 post 1 hari. Tak percaya? Tak percaya tak mengapa sabarku ada batasnya. 
Ha.. sudah, sikit-sikit mau nyanyi. Dah hobi, ye tak?

Sekarang nak fokus tentang CMD pula ya. CMD ini boleh guna untuk detox ye kawan-kawan.
Sesuai sangat la untuk mereka yang sembelit atau nak turunkan berat badan secara selamat. Silalah amalkan CMD setiap hari dan lihat kesannya. Belum cuba belum tahu. Jom lihat testimoni di bawah. 



Ada  banyak lagi testimoni. Nanti-nanti aku update lagi ye.

Sekarang kan fenomena masyarakat Malaysia nak detoks guna buah-buahan ye tak? Jadi, jangan ketinggalan untuk dapatkan CMD sebab, CMD boleh membantu untuk turunkan berat badan secara selamat, halal & berkesan. 

Nak resepi detoks? Boleh sahaja aku share kat sini. Mudah dan senang sangat-sangat pun.
yang ini aku ambil dari FB facebook.com/angelhealthfitness


Awak-awak semua bolehlah ikut selera sendiri ya, Suka masam? Suka manis?
Yang penting campurkan dengan CMD ok. Kalau untuk bekas seperti gambar di atas lebih kurang 5 titis CMD ya.

Awak-awak semua boleh ikut panduan di bawah;

kalau untuk orang sihat, 1 titis utk setiap 2kg berat badan atau 30 titis 1 hari (5 titis dalam 250ml air sebanyak 6 kali)

orang yg ada masalah kesihatan, 1 titis utk setiap 2 kg berat badan, dgn tambahan 10 titis lagi.
Faham tak?
Ok, mcm ni, katakan ada penyakit kencing manis.. mintak-mintak dijauhkanla, Aamiin. 
Cth: Berat badan 70 kg, jadi 70kg /2kg = 35 titis CMD + 10 titis lagi
jadi total 45 titis utk 1 hari.

Faham tak? Sila angguk kepala. he..

Sekian dulu ye untuk sesi detoks bersama CMD
Nanti aku sambung lagi cerita untuk masalah sembelit pula.
Sebab sembelit pun masalah juga yang boleh membawa kepada masalah buncit & kegemukan.
eeeiuuuu tiada siapa suka kepada OBESITI, namun masih ramai yang masih mengabaikannya.
Sayang sekali. :(

salam  sayang;
Fara
#farabeautycmdjb
#1rumah1cmd
#projekRM1mil




No comments:

Post a Comment