Monday, 7 September 2015

Mahalnya Pakej RM450 tapi dapat 1.0625g dinar sahaja. KENAPA?

Soalan yang biasa di tanya...

Masuk RM 456kan

 Dpt emas 1.0625gm lbh kurang rm200
Yg baki rm250 tu salur ke mana? keliru situ.
...
Balance tu...

๐Ÿ˜‡Utk menikmati hrga ahli yg lbh murah drp pasaran bg belian sendiri

๐Ÿ˜‡Utk menikmati bonus jualan apabila membeli dgn hrga ahli

๐Ÿ˜‡utk menikmati bonus tajaan ahli@stokis hasil drp networking

๐Ÿ˜‡utk menikmati hrga lelong yg lbh murah drp hrga biasa bg ahli dan stokis

๐Ÿ˜‡utk menikmati yuran seumur hidup yg tidak perlu dbyr selepas membayar kali pertama dan yg terakhir

๐Ÿ˜‡ahli akan dpt sistem seperti web promosi www.jutawanpowergold.biz dan
web powergold.biz

๐Ÿ˜‡ahli akan dapat rm500..di byr ansur2 sehingga habis selepas dapat tajaan ahli pertama

๐Ÿ˜‡ahli akam dapat rp111 rm250 tu akn dibayar secara ansur2 sehingga abis jika taja 1 org.

๐Ÿ˜‡ahli dapat seminar dgn limu..yg mane kalau diluar sana kena byr mcm2..kita 90% di tanggung oleh sykt...dpt berhubung terus dgn ceo pemasaran

๐Ÿ˜‡Ape jua kalau kita nk berniaga..mesti ade modal permulaaan...permulaan deposit sewa..

๐Ÿ˜‡Pah tuu dah byr sewa..ape perlu dilakukan...nk tengok kedai macam tuu je ke.

๐Ÿ˜‡Mesti keluarkn sedikit modal lagi utk renovation...

 Pah renovation...ape lagi...kena msukkn brg@stok dlm kedai..
.
๐Ÿ˜‡ Begitu juga kita.....dgn rm456..ade kedai online bergerak...

๐Ÿ˜‡ Ade web catalog....semua disediakan oleh company...
.
๐Ÿ˜‡ kalau disimpan shja goldbar 1g tu blh jga menjana juga 1,2 ganda pulangan..dan dijual semasa hrga tinggi..

๐Ÿ˜‡terpulang kpd kita nak atau x..pulangan tersebut yg lbh berbaloi2... Dgn jana modal rm456 menjadi 5000 ribu sebulan...

๐Ÿ˜‡ tidak mustahil walaupun kita biasa yg pnting hasil kita luar biasa...

๐Ÿ˜‡ usaha,doa dan tawakal..yg pnting redha drp ibu,bapa,isteri dan keluarga ๐Ÿ‘

Jom mulakan langkah anda bersama2 kami๐Ÿš€๐Ÿ”ฅ๐Ÿš€๐Ÿ”ฅ๐Ÿš€๐Ÿ”ฅ๐Ÿš€๐Ÿ”ฅ
๐Ÿš€๐Ÿ”ฅ

No comments:

Post a Comment