Tuesday, 8 September 2015

Melayu Belum Celik Emas

Bukan senang kita nak ajak org org Melayu ni simpan emas. Lagi lagi yang bukan di kalangan org
celik emas. Susah tau. Ni lah cabarannya.
"Kak saya nak join Powergold lah. Tapi macam mana kita nak dapatkan income yg banyak?"

Senang je, kita kembangkan networking kita. Kita promote sana sini, kita bagitahu kat org ramai apa yg kita tengah buat sekarang ni. Kalau kita tak promote cemana org nak tahu apa yg kita buat dan apa yg kita jual kan. So bila org dah tahu, dorang akan dtg... cari kita sama ada utk bertanya, membeli atau join sekali ngan kita buat bisnes ni. Ini dinamakan networking. Ada penjual ada buyer.
"Ohh means kita kena cari org la ni kalau nak dapatkan income banyak?"
Yup macam yg saya cakapkan tadi. Kita ajak kawan kawan sama sama join kita, kita dapat bonus.

Dpd situ kita leh gandakan bonus kita. Dengan NETWORKING. 😊

"Oh takpe lah kak. Tak suka laa cari cari org ni. Susah. Okbai".
😏😏😏😏😏😏😏😏😏

Ini lah org kita. Selalu sangat ada perkataan SUSAH dalam diri. Belum cuba lagi dah kata SUSAH. Mana ada benda senang dalam dunia ni. Mana ada terus join sesuatu bisnes income segedebuk berpuluh ribu. Apeeeee daaaa πŸ˜‚

Suruh cari orang je. Bukan cari haiwan.

Bisnes apa yg tak payah cari org sebagai pembeli?
Jual ikan, org beli.
Jual perabotc, org beli.
Jual emas, org beli.
Jual badan, PUN ORG BELI 😈

OKBAI. hanya sedikit leteran kepada mereka mereka yang tak boleh terima NETWORKING ini seronok!! Haha
1gram 1bulan 1keluargaπŸƒπŸ’¨πŸ’¨

No comments:

Post a Comment