Sunday, 6 September 2015

Produk Powergold

Produk Powergold ;

 Gold bar 999 (1g to 1kg)
1/4 Dinar 999 1.0625g
1 Dinar 999 4.25g
πŸ’° 2 dinar 999 8.5g...

πŸ’° gold coin 999 0.5 gram
 
Barang kemas 916

😯Kami bukan nak paksa anda bli atau join ahli sesuka hati.

Niat kami x lain dari mengajak anda simpan emas.

πŸ˜„Anda simpan emas anda yg untung kami hanya tumpang gembira.

πŸ˜‰Sebab anda adalah rakyat Malaysia sekampung dgn kami semua. Tanah tumpah darah kita.

πŸ˜”Tapi Malaysia sekarang banyak masalah.

😨Kalau kita x bersiap sedia, lalai dan leka, esok² susah sape nak tolong.

😒Waktu tu dah x de sape yg heran utk tolong anda.

😭Kesian pada isteri, suami dan anak²..
Sebab dari mula kita cuma tengok saja org lain buat simpanan emas.

😱Duit kita dah x laku beb.. Xde sape nak tukar dgn kita dah.

😧Emas??? Berduyun org nak, tau??

πŸ‘³Sebab Nabi pun dah kata.
'Tidak ada yg suatu yg bernilai suatu hari nanti melainkan dinar dan dirham (emas dan perak).'

πŸ˜ͺX nampak lagi??? X pe lah, nak buat mcm mana...

Saya dah bagitau. Di sini tiada paksaan. Saya cuma kongsikan apa yg patut bagi saudara² sekalian.

Kami prihatin dan nak membantu.

😍Jom la...x rugi simpan emas.
Ada emas = ada duit.
Dah x payah risau sbb pergi mana² pun emas tetap diterima. ✅

πŸ˜’X mcm RINGGIT MALAYSIA sekarang ni..

No comments:

Post a Comment