Tuesday, 16 August 2016

SOALAN LAZIM AL KURMA

Bismillah, ramai orang bertanya soalan yang lebih kurang sama tentang Al Kurma. ataupun KLF panggil si kenit. Sebab memang comel sangat. Kecik je mudah dibawa kemana-mana.

Jadi, Founder Nora Azmin dah compile kan soalan lazim dan jawapannya dalam bentuk grafik dan nota yang special. So, korang bole jadikan as panduan ye. Malam ni KLF tak sempat nak cerita panjang lebar. Jadi boleh berikan 3 dulu. Esok KLF sambung. Sebab, ada job sedang menanti. Nak buat Iklan FB untuk tim Coway. Semoga usaha KLF berbaloi-baloi. Aamiin.



Ya, boleh. Berikan 1-2 titis menggunakan syringe (picagari). 
Juga boleh dicampur dengan air kosong dan berikan dalam botol susu.


Ya, boleh. Pesakit kencing manis perlu mengambil ALKURMA dalam kuantiti separuh botol sahaja sekali minum.

Jarakkan masa, lebih kurang 6 jam. Lepas itu baru boleh minum lagi.Jangan terus teguk 1 botol sekaligus.

Jangan risau, ALKURMA tidak akan meningkatkan bacaan kencing manis. Sebab alkurma bukan manis gula, ianya manis buah.



Ya! ALKURMA mendapat pengiktirafan sebagai PRODUK TIDAK PERLU BERDAFTAR’ 

kerana ianya hanyalah makanan tambahan (Food Supplement) berasaskan buah-buahan Gred Terbaik.

Ok, sedikit sebanyak korang dah ada info tentang si kenit ini kan. Jadi, KLF stop sini dulu ya. Banyak lagi soalan lazim yang ditanya oleh prospek tau. Soalan yang pelik pun ada. Haha.

Jumpa lagi esok. Nite!



No comments:

Post a Comment