Wednesday 29 April 2020

EIGHTY NETWORK OHSEM

ASSALAMUALAIKUM,

Waktu PKP ni berebut orang nak buat DUIT dari rumah. Yela, tak boleh keluar nak meniaga pun payah kan? So, alternatif lain kan ada. Online je bro, sis.

Apa yang susah sangat? Kami ada 6 lubuk duit! Modal sekali sahaja. Dah buat kerja sikit lepas tu tinggal. Adalah sistemnya. Bukan main hentam keromo saja. Nak follow silakan. Terpaksa la terima duit bertubi tubi dalam akaun.

Kali ini, nak cerita lubuk no 1. Iaitu  Eighty Network. Apa tu?

Kalau rajin korang pi YOUTUBE. Berlambak info, Nak kaya dan berjaya mana boleh MALAS. Kan?

Apa pun aku update sesikit la pasal bendalah ni. Nak baca teruskan. Ok?

Simple sangat, mudah nak faham. Plan pun senang! Kacang la orang kata.

Tapi, aku tahu apa apa pun korang mesti nak tahu MODAL nak join berapa, ye tak? Direct cakap, modal sekali seumur hidup. Hanya RM80 sahaja beb. Topup or bil telefon korang pun lagi mahal. Murah giler...








ataupun korang wasap aku, aku cerita sesikit la. Bagi aku korang bole je dapatkan segala info dalam website company. Bahasa Melayu semuanya. KOMPOM korang bole faham.
Hehehe...

Wasap me:-


Sekian dulu, nanti aku cerita lubuk duit lain ok!

No comments:

Post a Comment