Friday 25 April 2014

Bazaar oh Bazar


As Salam semua.. Rasa teruk sangat-sangat la hari ni. Entah kenapa, rasa bersalah sangat sebab tak praktikkan ilmu yang diturunkan oleh Cikgu Anys. Selama hampir 4 bulan, ini baru kali kedua saya post cerita sejak entri pengenalan diri diterbitkan. Nampak sangat tak tahap kemalasannya dan kesibukkannya itu. Hehe..ini pun curi-curi masa sambil menghayun buai baby Fasihah. Si Kakak Fathiah pula sedang melayan Disney Junior. Kasihan dah 3 Minggu tak hadir ke Tadika Nuri, Damansara Aliff, Johor Bahru, Johor. Sebab apa? Nanti saya cerita ok. Sekarang FOKUS pada Bazaar yang saya join dulu.

Hari ini cuma nak share sedikit tentang Bazar Jualan yang saya sertai bersama Adik Erni Nazira dan rakannya yang mengendalikan Perniagaan Tudung dan Pakaian Kanak-kanak. Kalau nak jenguk-jenguk FB mereka pun boleh. Like page sekali eh, hamboih.. Macam-macam pulak eh. Hah..ni baru dikatakan bagi betis nak peha. He.. Page bisnes mereka adalah seperti berikut; #colorsofscarf http://www.facebook.com/colorsofscarf dan #colorsofkids http://www.facebok.com/colorsofkids. Like dan share page mereka ye. Ehem..ehem.. Takde upah promo ke weii.. Haha.

Sejak March'2014 sampai sekarang saya dah join 3 Bazaar, yang pertama Charity Bazaar Dataran Bandaraya JB sambil berniaga sambil beramal. Makin banyak kita sedekah, makin banyak kita dapat semula, In shaa Allah. Kedua Booth sempena Hari Konvokesyen Kolej Sains Kesihatan Bersekutu, Kempas Johor. Dan yang sedang berlangsung sekarang bermula hari ini 25 April hingga 27 April 2014 adalah Alamak Bazaar. Jom ramai-ramai memeriahkan Dataran Bandaraya JB.

mama Erni sedang sibuk melayan pelanggan

antara barang jualan di bazaar

pelbagai jenis tudung, aksesori dan produk penjagaan diri
 dari colorsofscarf & fbo

sabun al razi, iris item, dianz vitamin & floral mask

booth colorsofscarf

Selepas beberapa booth kitorang join, akan datang ada lagi beberapa booth yang kami bakal masuk. semoga urusan dipermudahkan. Bukan hasil jualan dari segi RM kami cari, tapi agar semua pelanggan dan bakal pelanggan tahu kesungguhan kami dalam berbisnes. In shaa Allah, rezeki Allah itu luas.

Follow me:-
IG farabeauty_official
FB Fara Riza
Like my Fan Page
Fara Beauty

No comments:

Post a Comment