Thursday 6 January 2022

PENAPIS AIR COWAY MANA YG TERBAIK?

 Assalamualaikum kawan kawan,

Aku nak la share sikit pasal penapis air ni, spesifikasi korang bole je baca kat mana mana blog. Dah berlambak kat tenet. Betul?

Bg aku tak kesah lah korang pakai brand apa pun, yg penting jangan lupa nak bayar bulanannya. HUTANG tu! 

Tak baik kalau tak lunaskan. Haha.

Aku guna NEO rege pun murah, boleh tanggung dan mampu la kata orang. Kalau korang nak pakai yg RM150 ke atas sebulan terpulang la. Asal kan macam aku ckp tadi sila BAYAR.

Ha... kalau korang nak tahu lanjut boleh je jejalan dulu kat web aku,

http://emall.coway.com.my/?agentcode=654721

Macam macam ada kt situ keperluan untuk seisi rumah tau.

Ada anak kecik yg masih menyusu? Sangat perlukan air suam.

Ada suami yg suka kopi kaw? Tekan tekan shj,

Ada tetamu yg nak minum jus sejuk? Picit picit je, 

Alahai.. utk kesihatan dan kesejahteraan sekeluarga. Apa salahnya. Kalau boleh byr hiburan beratus sebulan, takkan keperluan badan sendiri iaitu AIR pun nak berkira. Kan?

Tak nak citer panjang, Sekarang semua online beb. Daftar online, bayar pun online, Dah tak payah WALK IN ofis pun

Jimat masa dan tenaga. Eh! Jimat minyak juga. Kan?

Jangan tunggu lama lama ok?

www.wasap.my/60188744649/coway


NEO PLUS
smart kan?

jom rembat seketul. lebih best kalau la sygkan EMAK n ABAH di kampung, rembat lagi sebijik. 

Kesian kat dorang , minum air botol mineral , nk mengangkut lagi. Betul?

See Ya!



No comments:

Post a Comment