Wednesday 21 May 2014

Pelanggan di Pintu Gerbang UTM

Selamat petang semua. Baru ada kesempatan nak update cerita tentang satu pelanggan online saya.. 


Masih ingat lagi tak lokasi ini? Saya pernah update saya beli tudung di sini kan? 
Ok kali ni bukan saya yang beli tapi saya datang hantar barang..


Lip scrub Apple RM8
Body scrub Tomato RM18
Body scrub Mix Fruit RM18

Sebenarnya customer ni dah bank in duit. Tapi bila dia bagi details saya terus terfikir. Dari pos lebih baik jumpa di pintu gerbang tuh. Kebetulan itu jalan saya ke tempat kerja. Jimat duit pos laju. Ye tak? He.


Inilah pelanggan yang dikatakan itu. Tq sebab sudi ambil gambar dengan saya. Comel kan? 
Nak berkenalan? He.. Tq Norulsazyani♥♥♥

Ok sekian cerita kali ini.. nanti rajin-rajin baca lagi eh blog saya. (^-^)

No comments:

Post a Comment